Firma OTTIMA plus Sp. z o.o. z 23-letnim doświadczeniem na rynku poszukuje pracownika na stanowisko:
Pracownik biurowy
Zakres obowiązków:
- wykonywanie prostych czynności administracyjno-biurowych,
- bieżący kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami,
- zarządzanie obiegiem dokumentacji oraz jej archiwizacja,
- pomoc w przygotowywaniu firmowej dokumentacji,
- wsparcie działań firmy od strony administracyjnej i organizacyjnej,
- współpraca z innymi działami
Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów:
- poziom wykształcenia: w trakcie studiów
- doświadczenie zawodowe: mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze pracy administracyjno – biurowej
- uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Umiejętności: bardzo dobra znajomość obsługi komputera Ms Office, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i odpowiedzialność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, gotowość do rozpoczęcia pracy od zaraz.
Oferty prosimy kierować na adres mailowy: biuro@ottima-plus.com.pl.
Justyna Nowak – 668 894 577