Poszukujemy pracownika

Poszukujemy pracownika

Firma OTTIMA plus Sp. z o.o. z 23-letnim doświadczeniem na rynku poszukuje pracownika na stanowisko:

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków:

  • wykonywanie prostych czynności administracyjno-biurowych,
  • bieżący kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami,
  • zarządzanie obiegiem dokumentacji oraz jej archiwizacja,
  • pomoc w przygotowywaniu firmowej dokumentacji,
  • wsparcie działań firmy od strony administracyjnej i organizacyjnej,
  • współpraca z innymi działami

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów:

  • poziom wykształcenia: w trakcie studiów
  • doświadczenie zawodowe: mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze pracy administracyjno – biurowej
  • uprawnienia: Prawo jazdy kat. B

Umiejętności: bardzo dobra znajomość obsługi komputera Ms Office, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i odpowiedzialność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, gotowość do rozpoczęcia pracy od zaraz.

Oferty prosimy kierować na adres mailowy: biuro@ottima-plus.com.pl.

Justyna Nowak – 668 894 577

Dodaj komentarz